Avon Nutra Effects self foaming face wash



Danas za vas ide recenzija jednog proizvoda iz Avona, odlučila sam da isprobam što više njihovih proizvoda pa sam poručila ovu penu za umivanje iz Nutra Effects kolekcije. Nutra Effects kolekcija je poznata po tome što zadržim kombinaciju ekstrata čia semenki, semenki nara i semenki cveta rajske ptice, a obogaćena je antioksidansima i vitaminima.

Ova pena je namenjena za normalnu i kombinovanu kožu, pogodna je za svakodnevno korišćenje i za sve starosne dobi. Ja je koristim 2 do 3 puta dnevno u zavisnosti da li se taj dan šminkam.

Avon za ovu penu kaže:
"Active Seed kompleks sadrži hranljive sastojke za čišćenje lica koji u isto vreme i čiste i neguju kožu. Nežna formula na biljnoj bazi bez sapuna, dubinski čisti i uklanja šminku bez isušivanja kože. Antialergijski, dermatološki i klinički testirano. Pogodno i za osetljivu kožu. Bez parabena i veštačkih boja."

Ova pena:



  • čisti kožu, uklanja nečistoće i tragove šminke,
  • pogodno za normalnu i kombinovanu kožu,
  • ostavlja mat efekat na koži,
  • čini da se koža izgleda sjajno i uravnoteženo.


  • Sadrži 150ml i potrebno je 2 pumpice za 1 pranje lica.
    Moj utisak: Pena je veoma blaga i odlično uklanja ostatak šminke. Posebno mi se dopada što mogu i kapke da istrljam sa njom jer ni malo ne pecka... Obećav mat efekat na koži i zaista ga i ima, tako da je super i za masnu kožu. Za sada nisam primetila nikakve iritacije ili isušivanje, kao ni isticanje suvih delova lica.

    Sastav:


    Da li ste probale ovu penu ili možda neki drugi proizvod iz ove kolekcije?


    Pozdrav do narednog posta.


    Dođite da se družimo na instagram*
    Fotografisano sa Canon  powershot a3300is**
    Snapchat: frauleind ***
    Moja FB stranica OVDE

    Share:

    6 коментара

    1. Nisam probala ovu penu, ali mi se čini da je dobra po ovom što si nam ti napisala. :)
      Fashion, Beauty and Style

      ОдговориИзбриши
    2. Imam 2 nutra effects one prave kremice i super su . Ona sa zaštitnim faktorom idealna kao primer, a ovo također izgleda dosta dobro ,moram probati.
      Odlična recenzija ☺

      ОдговориИзбриши
    3. Odličan post! Nisam probala ovaj proizvod ali mi deluje obećavajuće. Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
      http://marized.blogspot.ba/

      ОдговориИзбриши