Ingrid Ideal Eyes & No limits

Zdravo :)
Danas ću vam pokazati jednu fenomenalnu mini paletu senki i odličan ajlajner u vidu flomaster (ako tako mogu reći). Često kupujem senke iako mi one ne trebaju, ali ne mogu da pronađem neke čija će pigmentacija da me oduševi. U saradnji sa kompanijom Obradović (klik ovde) dobila sam i ovu paleticu sa divnim zemljanim bojama koje meni idealno odgovaraju, idu mi uz ten i boju očiju.

Paleta sadrži 5 nijansi, i sve su šimeraste i sa po kojom krupnijom šljokicom, moja paleta je u broju 05. Boje dosta podsećaju na essence lights of orient paletu, o kojoj sam pisala ovde, tako da ukoliko ste želeli tu paletu, preporučujem vam da uzmete ovu Ingrid, jer je pigmentacija neuporedivo bolja od essence.


Pakovanje je po meni vrlo neobično za paletu senki (mislim na sam raspored), urađeno od čvrste plastike, i došlo je upakovano u celofan.
Paleta ukupno ima 7gr, što je vrlo pristojna količina.
Nekoliko dana mi je trebalo da skontam da se ove senke koriste sa mokrom četkicom, iako je lepo na poleđini to pisalo, ja nisam čitala.


Možete ih koristiti sa vodom ili sa fiksatorom, izbor je na vama, ali je pigmentacija i sa jedinim i sa drugim ista.
(senke su u ovom gifu osušene)

U dodiru sa mokrom četkicom, ove senke postaju kremaste i lepo klize preko kapka, lepo se razmazuju. Da biste ih blendali potrebno da sačekate 1min da se one osuše, i onda blendanje ide super, i sve ostaje na svom mestu.
Nakon 6h nošenja ovih senki, pogledala sam se u ogledalo, i ostala zaprepašćena jer je intezitet ostao isti i nisu se skupile u pregibu kapka, što mi se retko dešavalo sa drugim senkama.
Senke dolaze još u 9 kombinacija, a možete ih pogledati ovde

Moj makeup look ne bi bio potpun da nisam nanela ajlajner. U pitanju je Ingrid No limits ajlajner, koji dolazi u formi flomastera. Ima veoma preciznu "četkicu", vrlo je pigmentovan i postojan, vremenom ne bledi, i samo mi je žao što nije vodootporan, jer mi oči često suze. Usuđujem se reći da je ovo do sada najbolji ajlajner koji sam probala, jedino mi ostaje da vidim koliko će mi dugo trajati i da li će se brzo osušiti.
Ajlajner možete poručiti ovde
Mali update: golden rose gel eyeliner mi se osušio nakon 20ak korišćenja.
Moj makeup look sa ovom paleticom i ajlajnerom

Da li vam se dopadaju ove senke i ajlajner, i da li ste probale nešto od Ingrid kozmetike?
Dopadaju mi se tečni ruževi, imaju dve fantastične nude nijanse, dosta devojaka mi je pisalo da koriste njihov bronzer, deluje da je odličan kao i hajlajter o kome sam pisala ovde.
Šta biste mi preporučile da još isprobam?

Share:

12 коментара

  1. Izgledaju sjajno moram ih probati.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Wow izgledaju brutalno! Ne bi mi nikad palo na pamet da ih pogledam! Odlicno si ovo uradila!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vesna! Ja sam se odusevila kad sam videla kako ove senke rade... Mislim da nemam pigmentovanije senke od ovih. :D

      Избриши
  3. Ova paleta senki je zaista jako neobična i zanimljiva. I ja najviše volim zemljane boje kada su senke u pitanju. Odlična recenzija! :*

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  4. Senke su vrlo intezivne, ja sam odusevljena njima. Nisam imala prilike da ih probam ali bih vrlo rado. ja sam veliki ljubitelj simerastih senila za oči tako da bi rado ovaj proizvod i za sebe. Inače ajlajner sasvim korektan, intetivan, sto je najbitnije.


    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja vise volim šimeraste nijanse, lepse izgleda oko sa njima ;) da, ajlajner je vrh, poptuno crn, a o trajnosti da ne pričam;)

      Избриши
  5. Meni su senke glavna atrakcija. Stvarno sam iznenađena pigmenacijom

    ОдговориИзбриши
  6. Meni su ove senke jedne od losijih koje sam probala. Jesu jako pigmentovane ali nisu postojane, razmazuju se, vise ih je bilo ispod ociju nego na kapcima. Najgore je sto sam kupila tri razlicite palete (jeftine, pa 'ajde da probam). Bacila na kraju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam zasto se to desavalo. Ja ih koristim otkad sam ih dobila i super su. Najvise koristim ove tamnije nijanse. Ne mrdaju mi nigde ceo dan/noc. Sa kakvim makeup-om izadjem iz kuce, sa takvim se i vratim. :)

      Избриши